Reklamacje

W myLabels dokładamy wszelkich starań aby dostarczyć Klientom będącym konsumentami towar wolny od wad. Jeżeli jednak kupiony w sklepie towar posiada wady o których Klient nie wiedział lub nie mógł wiedzieć przy jego zakupie przysługuje mu uprawnienie z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres dwóch lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2017r. poz. 683).

W takim przypadku prosimy o zgłoszenie wady przy pomocy formularza reklamacji i odesłanie towaru na nasz adres:

Visbroker Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 11/5/1
60-782 Poznań z dopiskiem: „Reklamacja e-sklep myLabels”

a także na adres: reklamacje@mylabels.pl

Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez nas oświadczenia Klienta. Klient zostanie zawiadomiony o rozpatrzeniu reklamacji pocztą elektroniczną.

W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących reklamacji zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem sklepu myLabels.

Pobierz formularz reklamacyjny